Thursday 25 October 2012

Tidak Pernah Sangka Ini yang didalam Rahim

Saya telah menngunakan semua produk yg anda jual n sarankan kepada saya..hasilnya amat memuaskan..disi sy sertakan kisah pengalaman saya dan sedikit cerita tok di kongsikan..sy berharap dpt terus gunakn produk ini dan memproleh manfaatnya..
ribuan trima kasih dr sya n suami tok anda dan pengasas produk ini..mmg saya amt gembira dan rse puas hati,bak kate berbaloi-baloi..hehe
mohon maaf juga jika b...nyk mgganggu mase anda utk mlayan prtnyaan soaln saya yer.. saya juga mengizinkan jika saudari ingin kongsikan cerita dan gambar bahan yg sy beri sbg testemoni,smga ianya berguna tok dijadikan ikhtibar tok kaum ibu n wanita d luar sana.. sekian..

*****************************************
SUSUK PENGANTIN DARA
hari pertama-
- 2insert 4 makan, hari kedua n ketiga-2bji makan
-Selepas 3 hari (72 jam) pagihari ke4 sebelum g kerja mintak tolong en hubby korekkn sbb mmg tak berani..hampir muntah n pitam dia tp oleh kerana tak smpai hati si istri buat muke kesian terpaksa juga..ni lah hasil nye..kotoran cam tisu basah yg berketul2..

Hari ke 9 merancang utkk bersama lalu masukkn Susuk Kekal Dara sebiji di miss V,mmg en hubby mengakui lubang sgt ketat dan mencengkam..terasa perubahannya.Hehe..tapi selepas bersama alangkah terkejutnya sy mula basuh miss v ada kotoran merah jambuu seperti keputihan yg kental..lalu saya nekad utk korek keluar takut ada saki baki kotoran lain yg tertinggal..alangkah terkejutnya bila yg keluar adalah benda menyerupai hati ayam n gula2 getah..

Pada hari ke 12 saya rase nak cube msukkn sebiji lagi Susuk Kekal Dara,konon nak test power lg..hehe
Tapi sya trkejut lg skali bila cube korek miss V,lebih bnyk pepejal merah jambu yg lekat di jari dan bila sy rase lebih dlm sy rse mcm ade sesuatu yg boleh di tarik keluar rupanya ini dia..darah beku yg berketul..

Saya cuba menghubungi sis hana tp sy lupa da lewat mlm spatotnye dy da tido..keesokkn hri sy critakan pd nye pgalaman sy mggunakan produk nya..

Antara yg laen blh sy kongsikan :

Jamu Aku Dara
Membuat kotoran cair di panties akn basah

Masker Vagina
Bertindak serta merta hilgkan gtal n buat rse selesa,miss V jd lbh cerah dr asal.

No comments: