Thursday 17 January 2013

ISTERI BERTAMBAH SAYANG

ISTERI BERTAMBAH SAYANG..

"Saya mengalami masalah tenaga batin yang serius berikutan kemalangan jalanraya beberapa tahun lepas. Saya menjadi buntu setiap kali memikirkan penyelesaiannya. Setelah mengamalkan Mr. Zack POWER BRO!!!, saya menjadi kembali bertenaga walaupun kini masih lagi bertongkat. Isteri saya pun bertambah sayang dan jiwa saya menjadi lebih tenang berbanding dahulu"

MALIK BIN KAMAL, 35 Tahun

PRODUK MR ZACK POWERBRO.
Q & A:
1. Kenapa lepas makan suami saya sakit pinggang?
Antara fungsi MZPB ialah untuk merawat sakit pinggang. Ia melancarkan peredaran darah dan akan membersihkan sistem kumbahan buah pinggang sebelum darah sampai ke zakar. Sesiapa yang mengalami sakit pinggang semasa pertama kali mengambil Mr Zack itu adalah petanda buah pinggang kotor atau kemungkinan ada penyakit batu karang. Teruskan pengambilan MZPB utk mencuci buah pinggang dan seterusnya aliran darah akan bergerak dgn lancar hingga ke zakar.

2. Makan MZPB tangkap di kepala ke?
Kandungan herba yang amat tinggi iaitu 360mg mestilah disertakan dgn pengambilan air suam yg banyak supaya kesan herba dapat diserap ke seluruh badan dgn sempurna. Pengambilan Mr Zack adalah sejam sebelum bersama.

No comments: